Dzisiaj jest .
Aktualności › INNOWACJA PEDAGOGICZNA- ROZSTRZYGNIĘCIE KONKURSU PLASTYCZNEGO

INNOWACJA PEDAGOGICZNA- ROZSTRZYGNIĘCIE KONKURSU PLASTYCZNEGO

3 kwietnia 2024 roku w ramach innowacji pedagogicznej pod tytułem „Cudze chwalicie, swego nie znacie. Mitologia grecka i słowiańska bez tajemnic” komisja konkursowa w składzie: wicedyrektor szkoły Elżbieta Mańko- przewodnicząca, Ewelina Błachno, Marzanna Siemienowska oraz Karina Gnatkowska – członkowie, wyłoniła zwycięzców konkursu plastycznego na wizerunek boga lub bogini z mitologii greckiej i słowiańskiej.

   

 

 

 Laureatami konkursu plastycznego zostali:

I miejsce- Wiktoria Kot -klasa III LOL,                        praca pt.:”Mokosz”

II miejsce- Weronika Rolka -klasa I LOP,                     praca pt.:”Atena”

III miejsce- Aleksandra Reda- klasa II LOS,                 praca pt.: „Marzanna”

Wyróżnienie:

Bartosz Szulkowski- klasa I LOS,                                   praca pt.: „Bazyliszek”

Wiktoria Krzyżewska- klasa I LOS,                               praca pt.: „Meduza”

Damian Kuchta- klasa I LOS,                                         praca pt.: „Artemida”

     Celem konkursu plastycznego, który został przeprowadzony w ramach innowacji pedagogicznej była popularyzacja i poszerzanie wiedzy na temat mitologii starożytnych Greków oraz Słowian, rozwijanie wyobraźni, wyzwalanie aktywności twórczej uczniów. Młodzież miała niepowtarzalną okazję poszerzyć wiedzę na temat dorobku cywilizacyjnego starożytności oraz sprawdzić swoje umiejętności artystyczne.

                                                                                  Marzanna Siemienowska, Karina Gnatkowska

GALERIA ZDJĘĆ
Przejdź do Galerii
Ostatnio dodane:
photo_newest
Copyright © 2018 by Zespół Szkół nr 1 w Wyszkowie.

Zamknij Strona stosuje tzw. cookies przede wszystkim aby ułatwić korzystanie z witryny. Użytkownicy serwisu mogą samodzielnie zarządzać plikami cookies w ustawieniach swojej przeglądarki. Brak zmiany tych ustawień oznacza akceptację dla stosowanych plików cookies.